miercuri, 20 martie 2013

 Biscuiti de casa!


Ingrediente:
Din poza lipseste oul ca am uitat sa al pun!
150 gr unt
160 ml lapte
1 ou
200 gr zahar
1 praf de copt
1 vanilie
100 gr faina de orez
500 gr faina alba
un varf de lingurita de sare

Mod de preparare.
Untul se mixeaza cu zaharul vanilia si sarea bine dupa se adauga si oul mai mixati inca 2-3 min apoi adaugati laptele si fainurile si praful de copt si incepeti sa framantati la mana o coca cit sa o puteti intinede pa masa de lucru sa lucrati cu ia.
Taiati patrate cu o rola zimtata daca aveti (eu nu am avut si am taiat cu cutit normal)si gauriti,eu am facut gauri cu un bat de frigaruie cu varfu dar daca voi aveti din aceia profesionista e si ai bine.
Ii dati la cuptorul bine incins avand grija sa nu se arda ca se coc foarte repede.
Va doresc pofta buna si va astept cu noi inpresi.
P.S mir la faina mia trebuit 500 si un pic asa ca daca vedeti ca mai e nevoie de faina mai adaugati o manuta.






Niciun comentariu: