miercuri, 23 ianuarie 2013

Nuci umplute

Aceste nuci minunate le mincam numai de sarbatori cind eram acasa la Mama asa ca anul acesta mi-am dorit foarte mult sa imi cumpar aceasta minunata forma de nuci si aici cum se gaseste foarte greu mia trebuit ceva timp sa o pot avea.Inainte de craciun a venit soacra mea cu aceasta forma si mia facuto cadou Finca stia ca mi-o doresc foarte mult am radiat de fericire si iam multumit foarte mult.
Acum ca aveam forma am zis sa incerc sa si le fac spus si facut am cautat reteta si mam apucat de facut nuci pe aceasta Cale vreau sa ii multumesc lui Lavinia Hendli pentru aceasta minunata reteta.
Haideti ca astazi am vb cam mult asa ca a sosit timpul sa va dau si reteta.

Pentru aluat:
3 oua
250 g unt topit
180 g zahar pudra
1 pliculet de amoniu pentru prajituri, stins cu lamaie(eu am pus praf de copt Finca nu am avut amoniu pentru prajituri)
1 varf cutit sare
1 esenta vanilie
faina cat cuprinde

Crema:
1 cana nuci macinate,
esenta de rom,
200 g unt,
150 g zahar farin,
3 linguri cacao

Bate ouale cu zaharul, adauga untul topit, vanilia si bicarbonatul stins cu putina zeama de lamaie. Incorporeaza faina, amestecand bine pana la omogenizare.
 Unge forma de nuci cu putin ulei si las-o pe flacara aragazului sa se incinga bine. Umple formele de nuci cu 1/3 din volumul acestora, inchide forma si las-o la copt, circa 1-2 minute, intorcand-o insa pe fiecare parte!
 Procedeaza in acest fel pana la terminarea intregii cantitati de aluat.

 Crema
Se mixeaza untul cu zaharul farin. Se adauga nucile, cacaoa, esenta.
Se umplu capacele cu crema si se unesc doua cate doua

Pofta buna si astept sa imi ziceti cum a ensit!

Niciun comentariu: